دانلود بازی Metro Exodus برای PC
جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود بازی Metro Exodus برای PC                                       نسخه کامل بازی به صورت فول آنلاک (فاقد کرک) قرار گرفت

نسخه کامل بازی به صورت فول آنلاک (فاقد کرک) قرار گرفت
مطلب نوشته شده
۲۶ بهمن ۹۷
در بخش
بازی

همان طور که اطلاع دارید بازی Metro Exodus از استیم استور برداشته شده است و قرار است ادامه ی کار خود را در فروشگاه جدید Epic Store ادامه دهد. اما تیم سازنده قول داده تا تمامی آپدیت های بازی را برای کسانی که نسخه ی استیم را پیش خرید کرده اند، ارائه کند. حال باید دید که گروه های کرکر از بک آپ نسخه استیم برای کرک کردن استفاده می کنند (بازی را پیش خرید کرده اند) یا نه! صبر کرده اند تا از روی Epic Store بازی را کرک کنند. بازی مترو اکسودوس اولین بازی است که در Epic Store با سیستم امنیتی Denuvo منتشر می شود.

یکی از ویژگی‌های جدید Metro: Exodus، جریان داشتن آن در طول چهار فصل مختلف است که از قضا تاثیر زیادی هم روی گیم‌پلی بازی خواهد داشت. سفر شخصیت‌های بازی از منطقه‌ای در نزدیکی رود ولگا و در فصل زمستان آغاز می‌شود؛ سرمای شدید و کشنده این منطقه، آن را به مکان مناسبی برای جولان دادن انواع موجودات جهش‌یافته تبدیل کرده و باید در این فصل خودتان را آماده مبارزه با موجوداتی چون واچ‌من کنید و البته که خطرات انسانی هم در کمین‌تان خواهند بود. در ادامه شاهد فصل بهار خواهیم بود؛ یخ و برف محیط‌هایی که در این فصل از آن‌ها گذر خواهیم کرد، در اثر تابش آفتاب در آستانه ذوب شدن هستند و شخصیت‌های بازی در حالی به فصل بهار می‌رسند که یک پل، مانع از حرکت قطارشان می‌شود و حال باید راهی برای پایین آوردن این پل و قابل عبور کردن آن پیدا کنند.

 

تاریخ انتشار Feb 15, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی تولیدکننده ۴A Games
حجم فایل ۵۰.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۴ از ۱۰۰

 

ویژگی جالب بعدی در بازی Metro Exodus چند بُعدی شدن آن است؛ بدین شکل که همه‌چیز صرفا بر پایه بکش برو جلو پیش نمی‌رود و آرتیوم قادر است در این نسخه، سلاحش را مخفی کند و با این کار جلوی برخی درگیری‌ها را بگیرد. مثلا تصور کنید که در حال نزدیک شدن به یک کمپ از انسان‌ها هستید؛ اگر این کار را اسلحه به‌دست انجام دهید، به احتمال زیاد آن‌ها بدون هیچ ملاحظه‌ای به سمت شما تیراندازی خواهند کرد. اما اگر سلاح‌تان را مخفی کنید و به سمت پایگاه بروید، شاید آن‌ها هم قید شلیک به شما را بزنند و بتوانید بدون درگیری از کنارشان عبور کنید. مخفی‌کردن سلاح همچنین فواید دیگری مثل سریع‌تر شدن سرعت حرکت آرتیوم هم دارد.

صحنه هایی از بازی :

 

 

 

 

 

تماشا در TVsaft

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win10 RS5 (Build 1809) or newer | Win 8.1 required build 9600 | Win 8 required build 9200 | Win 7 required SP1

Processor: Intel Core i5-4440 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1050 / AMD Radeon HD 7870

DirectX: Version 11

Storage: 59 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win10 RS5 (Build 1809) or newer | Win 8.1 required build 9600 | Win 8 required build 9200 | Win 7 required SP1

Processor: Intel Core i7-4770k or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1070 / GeForce RTX 2060 / AMD RX VEGA 56

DirectX: Version 12

Storage: 59 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

 

کاربران عزیز لطفا دقت داشته باشید که بازی کرک نشده است. این دیتای موجود، تنها دیتای فول آنلاک بازی می باشد. شما می توانید به دو منظور این دیتا را استفاده کنید: دانلود کنید و موقع کرک شدن بازی با تنها نصب فایل انتقال فول آنلاک به نسخه کرک شده، از بازی لذت ببرید. یا اینکه از این دیتا برای سی دی کی اوریجینال خود استفاده نمایید.


تظرات ارسال شده

  • همین الان به «وبی که در اینجا با عنوان فارسی بلاگ هست » سر بزن.
    پاسخ: کدوم وب؟

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: